Am ajuns la cer pe insula Texel

Pin
Send

Mulți au urmărit filmul „Knockin’ on Heaven ”, în regia lui Thomas Yan. La toți spectatorii, fără excepție, a făcut o impresie de neșters. Am revizuit această imagine de mai multe ori, cunosc dialogul protagonistului despre mare pe de rost, iar scena finală mă atinge de fiecare dată în adâncul sufletului meu.

Stau pe mal și beat de umezeala mării.

Zbor cu pulverizare de sare și surf ușor.

Și, se pare, a uitat tristețea, dorul și durerea,

Și sărutul tău arde, înmuiat în lacrimi ...

Cum am vrut să experimentez toate acestea pe mine ... Odată ce am avut o astfel de ocazie și nu am ratat-o.

Pentru a sărbători Anul Nou, soția și prietenii mei au decis să meargă la Amsterdam. Prietenul nostru Archibald s-a oferit să profite de o ocazie unică și să ajungă la locul unde a fost filmată scena finală a filmului „Knocking Heaven” - pe insula Texel. Locul este unic. Aici sufletul se desfășoară și toate anxietățile și experiențele dispar. Asta s-a întâmplat, cel puțin cu mine. A trecut aproape un an, dar aceste sentimente sunt încă proaspete în memoria mea.

A durat destul de mult pentru a ajunge de la Amsterdam la insulă, dar a meritat. A trebuit să luăm un tremur la Gara Centrală, să ne schimbăm în tren, apoi în autobuz, apoi în feribot, din nou în autobuz și să mergem pe jos. De fapt, totul nu este atât de înfricoșător pe cât ar putea părea la prima vedere. Transportul public în Olanda este foarte confortabil și rapid. Apropo, am călătorit pentru prima dată, așezat la etajul al doilea într-un tren electric.

Dimineața de ianuarie sa dovedit a fi însorită, ceea ce a dat o dispoziție pozitivă și inspirațională. Chiar și atunci, am știut că aceasta va fi una dintre cele mai memorabile zile. Nu ne-am înșelat. Ceaiul de dimineață (cafeaua) a fost băut, toate elementele esențiale au fost colectate, am plecat pe drum. Având de la „Biryulevo” (așa numeau prietenii zona în care am închiriat un apartament în Amsterdam) la gară, am cumpărat 4 bilete de la mașină până la Den Helder și înapoi la clasa a doua (biletele sunt valabile toată ziua, adică le puteți folosi oricând) la 28, 10 euro. În prima, prețurile sunt mult mai mari, dar nu are sens, deoarece în a doua este destul de decent. Puteți plăti biletele în mașină cu cardul, monedele sau bancnotele. De asemenea, puteți cumpăra bilete la casă, dar există întotdeauna cozi uriașe. Apoi ne-am dus la tabloul de bord și am găsit ruta de plecare de care aveam nevoie. Găsirea clasei potrivite de transport nu este dificilă. Acestea sunt desemnate prin numerele 1 și 2. Ne-am urcat în mod firesc în trăsura de la numărul 2 și ne-am așezat confortabil la etajul al doilea. Drumul către locul respectiv a durat puțin mai mult de o oră, dar timpul a trecut cu imperceptibil, întrucât toată atenția a fost ocupată de peisajele pe care am trecut.

Când am ajuns în Den Helder și am găsit oprirea potrivită (apropo, era la doar câțiva pași distanță), ne-am dat seama că avem timp să luăm o gustare. Vizavi de stația de autobuz există un restaurant confortabil, așa că timpul de așteptare a trecut rapid. În autobuzul numărul 33 (biletul a fost cumpărat de la șofer), am ajuns repede în port. Am condus aproximativ 15 minute, nu mai mult. Am trecut pe lângă Muzeul Corpului Marinei, foarte impresionați.

Acum despre feribot. Am cumpărat un bilet (dus-întors) deja la fața locului. Există, de asemenea, două opțiuni - casierie și terminal. Biletul a fost atașat la turnichet și a trecut fără probleme. Ne-a plăcut feribotul în sine. Există multe locuri pentru pasageri, există o zonă deschisă unde vă puteți bucura de priveliști, puteți hrăni pescărușii și puteți face câteva fotografii frumoase. Există, de asemenea, o mică cafenea pe feribot pentru cei care doresc.

Dacă decideți să repetați ruta, rețineți că ultimul feribot pleacă la 21:30. Dacă întârzii, va trebui să petreci noaptea pe insulă. Nu vă faceți griji, am întâlnit mai multe hoteluri pe drum. Feribotul a parcurs distanța de la Den Helder la Texel în 30 de minute. Un autobuz confortabil îi aștepta pe toată lumea. Rețineți că așteaptă doar 10 minute. Dacă nu aveți timp, atunci dați vina pe voi înșivă. Călătoria cu autobuzul mi-a dat și multe impresii. Am fost surprinși ... Nu, chiar uimiți de priceperea șoferului. Atât de agilă pentru a se potrivi în viraje pe drumuri atât de înguste. În general, guru este de 80 lvl. Am condus și am admirat aproximativ 40 de minute, ne-am uitat și la case și la locuitorii din zonă, pentru că nu am auzit deloc despre perdelele de acolo. Am coborât la stația Badweg din orașul De Koog. Numele stațiilor sunt afișate pe tablă în autobuz.

Pentru a ajunge la locul potrivit, am mers de la oprire la dreapta, nu am traversat drumul. După aproximativ o sută de metri, am ieșit pe o stradă mai largă, am făcut stânga. Acum nu mai rămânea decât să urcăm dealul și o furculiță s-a deschis în fața noastră. După ce am făcut câteva fotografii memorabile, ne-am continuat călătoria, dar nu de-a lungul coastei, ci de-a lungul cărării.

Pe drum am întâlnit mai multe coborâri spre mare. Știam că avem nevoie de o treime, dar noi, după cum sa dovedit, am trecut-o cu succes. Cu toate acestea, acest fapt nu ne-a întunecat deloc călătoria, deoarece imaginea care ne-a apărut era pur și simplu fascinantă. Vântul era suficient de puternic, dar nu era frig. Fiecare dintre noi ne-am distrat cât de bine a putut. Cineva a dansat, cineva a filmat un videoclip și a fotografiat toată această frumusețe și cineva a rămas în euforie de tot ceea ce se întâmpla. Trecători rare s-au întâlnit pe drumul nostru ... cupluri îndrăgostite, o doamnă cu un câine, turiști. În general, aici ne-am plimbat și ne-am bucurat de viață. Euforie, pielea de gâscă dintr-o supraabundență de emoții, zbor cu spray sărat și surf blând. Am murit de fericire și m-am născut din nou ... fericit.

Picioarele noastre ne-au condus la cafeneaua, care stă chiar pe mal. Era o sală închisă și o zonă deschisă. Nu prea am vrut să stau în vânt, așa că am intrat în cameră, am făcut o comandă și am discutat energic despre tot ce se întâmpla. Se apropia seara și era timpul să începem drumul înapoi.

Drumul spre casă, după atâtea impresii, s-a dovedit a fi mai obositor. Dar impresiile pe care le-am trăit în această zi au meritat cu siguranță.

Puteți afla despre cele mai interesante locuri din Amsterdam din hack-ul nostru de viață.

Pin
Send

Selecteaza Limba: bg | ar | uk | da | de | el | en | es | et | fi | fr | hi | hr | hu | id | it | iw | ja | ko | lt | lv | ms | nl | no | cs | pt | ro | sk | sl | sr | sv | tr | th | pl | vi