Dmitry și Daria Gorshkov: „Ne-am dat seama că, dacă nu îndrăznim să ne mutăm în Spania chiar acum, vom regreta toată viața”

Pin
Send

De ce să crezi într-un viitor luminos când te poți bucura de moment? Filosofia de a trăi aici și acum, de a te bucura de tot ceea ce se întâmplă în jur și de a te bucura de fiecare zi nouă a atras un cuplu căsătorit din Khanty-Mansiysk de la prima lor vacanță la Barcelona.

Rând de familie de jurnaliști

Ne-am născut și am crescut în regiunea Kama. Ambele, însă, cu o diferență de șase ani, au absolvit facultatea de istorie a Universității de Stat din Perm. Și apoi au intrat în jurnalism. Am lucrat la televizor și ne-am întâlnit deja acolo, pe platou. O poveste de dragoste clasică la prima vedere a unui corespondent și cameraman. Povestea creativă și setea de noi descoperiri nu ne-au permis să stăm liniștiți și am plecat să cucerim nordul. Unul dintre cele mai prospere canale TV regionale „Ugra” l-a invitat să lucreze în Khanty-Mansiysk. Acolo ne-am legat de călătorii.

Sani cu reni pentru știri

Ca jurnaliști ai bazinului guvernatorului, am călătorit în tot districtul Khanty-Mansiysk. Și din moment ce nu există multe autostrăzi acolo, terenul este mlăștinos, am zburat adesea în călătorii de afaceri în elicoptere. Cele mai îndepărtate și mai inaccesibile sate erau atinse de apă. Și între taberele crescătorilor de reni s-au deplasat pe sănii - sanii lungi înguste trase de reni sau snowmobile. În general, au gustat din plin exoticul nordic, primitiv. Poate de aceea am încercat să ne odihnim în sud, am fost atrași de civilizație.

Gratarul leneș în nisip nu este despre noi!

În mod corect, trebuie remarcat faptul că am început, ca mulți compatrioți la mijlocul anilor 2000, cu o vacanță pe plajă. Dar ne-am dat seama rapid că prăjirea leneșă în nisip nu este despre noi. Odată ajuns pe Costa Brava, la o oră de mers cu mașina de Barcelona, ​​am văzut rapid prin direcția strategică. Fascinați de arhitectura medievală, colecția de muzee locale, combinația de clasici și modernitate a acestei metropole europene, am început să explorăm altele.

În următorii câțiva ani, am vizitat Paris, Berlin, Madrid, Stockholm, Zürich, Lisabona, Varșovia, Bruxelles și Amsterdam, am călătorit prin Andorra și Liechtenstein! Dar am fost întotdeauna atrași de Barcelona, ​​așa că fiecare vacanță am terminat invariabil în capitala catalană.

Într-o captivitate de brânză și vin

Barcelona a fost o gură de aer proaspăt pentru noi. Și bucătăria spaniolă a captivat pur și simplu cu jamon, brânzeturi și vinuri! Am decis că, dacă nu rămânem aici, vom regreta întotdeauna. Singurul lucru care m-a oprit a fost lipsa cunoașterii limbii.

La început, s-au gândit să rămână în Rusia un an și să urmeze cursuri, dar și-au dat seama rapid că învățarea spaniolei și vorbirea ei pot fi cufundate doar miercuri. Am adunat trei valize, ne-am vândut hainele de iarnă și ne-am urcat într-un avion.

Diavolul sta in detalii

În Spania, desigur, nu ne aștepta nimeni. Noi, după cum se spune, am ajuns într-un loc gol. Prin urmare, „umflăturile” s-au umplut, învățate din propria experiență. La început, au câștigat ceea ce știau și au putut face - jurnalism. Având echipamente profesionale, au realizat rapoarte foto pentru reviste lucioase rusești și publicații pe internet, au filmat videoclipuri pentru canalele în limba rusă din Spania. Și în timpul lor liber, au continuat să exploreze Barcelona. Înainte de a ne muta, eram siguri că știm totul despre acest oraș. Dar cât am greșit!

Locuind deja aici și trecând prin aceleași locuri în fiecare zi, am continuat să descoperim detaliile. Și după ceva timp am decis că este timpul să împărtășim descoperiri, inclusiv pe site-ul nostru www.vbarcelonu.com. Baza științifică și capacitatea de a sistematiza informațiile primite împreună cu diploma de învățământ de istorie superioară, precum și capacitatea de a ne exprima în mod competent și clar gândurile, dobândite de-a lungul anilor de lucru la televizor, ne-au permis să devenim ghizi.

Nu confundați turismul cu imigrația!

Pentru tot timpul petrecut departe de casă, nu am regretat niciodată decizia noastră. În ciuda dificultăților pe care le-am întâmpinat periodic și continuăm acum. Toată lumea știe că turismul nu trebuie confundat cu imigrația. Încă învățăm spaniola, deoarece vrem să ne integrăm pe deplin în comunitatea locală. Muncim din greu, dar lucrăm pentru noi înșine, iar afacerea noastră ne aduce plăcere.

Dezvoltăm noi rute pentru excursii www.gorodbarcelona.ru și, pentru a atrage turiști, dezvoltăm propriul nostru canal YouTube. În poveștile noastre, vă spunem ce să vedeți în Barcelona, ​​unde să vă distrați, să mâncați delicios, ce suveniruri să aduceți acasă din capitala catalană. Oferim sfaturi utile. Iar oboseala este mai mult decât compensată de mare, soare, mâncare delicioasă și zâmbete ale spaniolilor mulțumiți de viață, care în fiecare dimineață, întâlnindu-te cu tine, spun „Buenos días!”.

Pin
Send

Selecteaza Limba: bg | ar | uk | da | de | el | en | es | et | fi | fr | hi | hr | hu | id | it | iw | ja | ko | lt | lv | ms | nl | no | cs | pt | ro | sk | sl | sr | sv | tr | th | pl | vi